11.11.11

11.11.11

O kadar tatava yaptılar yok ne istersen olacak falan. Bişi oldu mu? -YOK!

Bakın ben size söyliyim bi bok olacağı da yok.

Bu 2000 de bilgisayarlar yok başa dönecek. Yok bankalar çökecek, yok  hava alanları felç olacak falan

ne oldu? -Hiçbir şey!

sikindirik gündemlerle beynini sikmekteler haberin yok.

Hadi iyi uykular canım uyumaya devam!

Tanrının var olma olasılığının var olduğunun teorik kanıtı

Merhaba ey cemaat.

Şimdi hemen bu yazdıklarımı görüpte len bu adam da dönmüş diye peşin hüküm verme. Bi oku, düşün, ondan sonra yorum yap hadi bakem.

Şimdi bu teoride başlangıç noktamız Einstein amcamızın en ünlü denklemi.

Neydi o: E=mxC2

Yani burdaki E enerji, m mass yani kütle, C de ışık hızını temsil etmekte. Tabii onun karesini kullanıyoruz ki bunun konumuz açısından bi önemi yok.

İstersen bu videoya bir göz atıp olayın en kolay anlatım biçimini izleyebilirsin.

Nerde kaldık işte einstein amcamızın bu denklemi bize aslında her kütlenin yani canlı ve cansız her varlığın aslında tamamen bir enerjiden oluştuğunu söylemektedir. Zaten denkleme baktığımızda her kütle enerjiye çevrilebilir, Enerji de kütleye çevrilebilir.Videoda da tanımladığı gibi madde aslında muazzam boyutta enerjinin bi araya gelmiş halidir. Big bang teorisinin de dayanağı aslında budur. Hiç bir şey var olmadan önce enerji vardı ve büyük patlamayla bu enerji maddeye dönüştü ve şu anda içinde bulunduğumuz everen oluştu.

Bu noktadan hareketle insan da maddeden oluşmuş bir varlıktır. Maddenin aslında enerji olduğundan hareketle; “insan enerjinin bilinç taşıyan formudur” denebilir. Eğer enerji bilinç taşıyan bir forma dönüşebiliyorsa, evren varolmadan önceki enerji de bilinçli bir form olabilir.Bu da insanlığın TANRI adını verdiği varlık olabilir. Belki Hallacı Mansur en-el Hak derken bu denklemi çözmüş ve tanrı, evren, insan, ot, böcek herşeyin kökeninin aynı enerji formu olduğunu söylemiş olabilir. Yani kısaca bilimsel düşünürsek Tanrının var olma olasılığı vardır denilebilir.

Bu yazı yeni bir düşünce tarzı olmayabilir ve muhtemelen benden önce aynı açıklamayı yapan bir sürü insan olabilir. Zaten ben yeni birşey buldum değil, ben yeni anladım durumu olabilir en fazla. Bir de bu bilinçli enerji olsa bile bu enerjinin bana tapın yoksa cehennemde yakarım sizi demesi pek akla yatkın gelmiyor. Bir şeyin olma olasılığı illa var olacağını da göstermiyor. Umarım varsa da yoksa da insanlık bunu kesin kanıtlar.

Neyse çok kafa s.ktim hepinize iyi günler.